دانلود جدیدترین ها
دانلود جدیدترین ها

 

DJ Studio Pro نرم افزاری قدرتمند در زمینه ویراش، اجرا، ضبط، تبدیل و … فایل های موسیقی می باشد. نرم افزار DJ Studio Pro تمام فرمت های صوتی را به یکدیگر تبدیل می نماید. ساخت سی دی های صوتی، ویرایش تمام فرمت های صوتی و افکت ها، نرمال سازی، تقویت کردن، ساخت کلیپ ها، جدا سازی فایل ها و … از ویژگی های این نرم افزار می باشد. این نرم افزار دارای ویرایشگر تگ ID3، ویرایشگر lyrics و ویرایشگر تصویر کاور آلبوم می باشد.

 

DJ Studio Pro میکس، ویرایش و تبدیل فایل های صوتی با DJ Studio Pro 9.2.3.1.6

 

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط Saeid MjS

PowerDVD از جمله نرم افزارهای معروف پخش فیلم در کامپیوتر می باشد که شما با استفاده از آن به راحتی میتوانید فیلمهای با کیفیت DVD را در محیطی بسیار زیبا و دلنشین تماشا کنید. این برنامه ساخت کمپانی مشهور Cyberlink می باشد و در این نسخه جدید امکانات بسیار زیادی به آن اضافه شده که مهمترین آنها امکان پخش فیلمهای با کیفیت Blue-Ray و HD و نیز قابلیت پخش فیلم ها به صورت سه بعدی می باشد. علاوه بر این یکی دیگر از قابلیت های مهمی که به این نسخه اضافه گردیده کنترل برنامه با استفاده از گوشی های موبایل می باشد در واقع شما با نصب برنامه رابط و درایور نرم افزار میتوانید از راه دور و با گوشی موبایل خود به صورت کامل کنترل برنامه را در اختیار بگیرید. از دیگر قابلیت هایی که در نسخه های قدیمی این نرم افزار وجود داشت و در این نسخه هم مشاهده می شود، قابلیت پخش فایل فیلم های دی وی دی که به صورت جداگانه در هارد کامپیوتر وجود دارد و همچنین پخش فایل ویدیویی با فرمت های MKV, MPEG, AVI, FLV, MOV و … می باشد. در این برنامه امکانات بسیار زیادی در اختیار کاربر قرار دارد تا در بهترین شرایط و با عالی ترین کیفیت فیلم مورد نظر خود را تماشا کند به عنوان نمونه تنظیمات مربوط به سایز تصویر و افزایش کیفیت آن و همچنین تنظمیات متنوع مربوط به نمایش زیرنویس به شکل های مختلف و … این نرم افزار در حال حاضر جز پرطرفدارترین نرم افزارهای پخش فیلمهای با کیفیت DVD در سراسر جهان می باشد و دارای امکانات و کاربردهای بسیار فراوانی است.

 

CyberLink PowerDVD Ultra 11 لذت تماشای فیلم با کیفیت واقعی با CyberLink PowerDVD Ultra 11.0.1919.51


 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط Saeid MjS

 

Light Alloy 4.60.1733  نرم افزار قدرتمند با ظاهری بسیار شکیل و محیط کاربری خوش دست خود توانسته در بین نرم افزارهای پخش فایلهای ویدئویی به یکی از پرطرفدارترین نرم افزارها تبدیل شود. این میدیاپلیر کوچک و قدرتمند که توسط شرکت Softella تهیه شده است. با وجود حجم بسیار کم و ظاهری بسیار جمع و جور و رابط  کاربری خوش دست خود توانسته است به یکی از نرم افزارهای پرطرفدار پخش فایلهای ویدئویی تبدیل شود. این برنامه توانایی های بسیار در زمینه پخش فایلهای مالتی مدیا و مخصوصا فایلهای تصویری دارد. به گفته شرکت سازنده، این نسخه از نرم افزار بیش از ۳۰ فرمت مالتی مدیا را پخش می کند که می توان به فرمتهای DVD,Avi,Asf,3gp,rm,ogg و… اشاره کرد. دیگر قابلیتهای جالب این برنامه Screen Shot یا همان عکس برداری از تصویر با فشردن کلید F12، دقیقا با کیفیت خود فیلم و در My Documents شما ذخیره میکند. از قابلیت های این برنامه میتوان به پشتیبانی از ۱۰ زبان زنده دنیا، پوسته های زیبا، Plug in های متعدد، کنترل صدا و تصویر و رنگها و از همه جالبتر قابلیت تعریف کردن عملکرد کلید های موس در هنگام کار با این برنامه میباشد. این برنامه از فورمتهای AVI, MPEG, DIVX, MP3, WAV  پشتیبانی نموده و قابلییت پخش آنها را با کیفیت بسیار بالا دارا میباشد، از جمله کارایی های این برنامه میتوان به پخش DVD ها (MKV/OGM/MP4) با کیفیت قابل توجهی اشاره کرد.

 

Light Alloy پخش فایل های ویدئویی با Light Alloy 4.60.1733 قابل حمل




ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط Saeid MjS

MEDIA Revolution همان طور که از نامش مشخص است نرم افزاریست که یک انقلاب در پخش فایل های چندرسانه ای می باشد. به کمک این برنامه می توان فایل های مختلف صوتی و تصویری را با انواع فرمت ها و کدک ها پخش و اجرا نمود. این نرم افزار محصولی از شرکت  IN MEDIA KG می باشد. نسخه جدید این نرم افزار را که MEDIARevolution 3.6.3 نام دارد را می توانید هم اکنون از سایت دانلودها دریافت نمایید .

 

MEDIARevolution پخش انواع فرمت های مالتی مدیا با MEDIARevolution 3.6.3

 

 




ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط Saeid MjS

ممکن است برای شما هم این اتفاق افتاده باشد که پس از دانلود یک فایل صوتی یا تصویری، با هیچ نرم افزاری قادر به پخش آن نیستید و حتی پسوند آن را نیز تا به حال ندیده باشید.K-Lite Codec Pack گلچینی بسیار جامع فیلتر های DirectShow و codecهای VFW/ACM و تعداد زیادی از ابزار های مربوط به آن است. با گذشت دو سال از انتشار، این محصول توانسته گوی سبقت را رقیبان خود گرفته و کاملترین مجموعه را در اختیار کاربران خود قرار دهد.Codec ها افزونه هایی هستند که برای پخش و ضبط فایل های تصویری و صوتی به آن ها نیاز داریم. با نصب K-Lite شما توانایی پخش و ایجاد تمامی پسوند ها ی صوتی وتصویری را خواهید داشت. نسخه Mega که برای شما آماده شده کامل ترین و حرفه ای ترین ویرایش از این محصول میباشد که تمام نیاز های شما را در این زمینه پوشش میدهد.

 

KLite Mega Codec پخش تمام فرمت های صوتی و تصویری با K Lite Mega Codec Pack 7.60




ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط Saeid MjS

RealPlayer اولین محصولی است که فناوری جدید هارمونی انقلابی Real را بصورت کامل در خود گنجانده است. این نرم افزاراین امکان را برای کاربران خود فراهم می آورد تا بتوانند موزیکهایی را که قابل پخش برروی بیش از ۱۰۰ وسیله پخش کننده قابل حمل مانند Apple iPod می باشند را دانلود نمایند. این نرم افزار تنها پخش کننده چندرسانه ای دیجیتال می باشد که شما برای یافتن و دانلود موزیکهای جدید، پخش و مدیریت صوت و ویدئو کلیپ ها و استفاده کامل از مزیتهای سرگرمی دیجیتال خود بدان نیاز دارید. RealPlayer محیط کاربری تعاملی ارائه می نماید که به شما اجازه می دهد تا مجموعه فایلهای چندرسانه ای خود را بهتر بتوانید مدیریت نمایید.

 

RealPlayer پلير آنلاين قدرتمند RealPlayer 14.0.6.666 + Portable


 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط Saeid MjS

Win7codecs پک کدکهای مخصوص ویندوز جدید مایکروسافت است که شما با نصب این مجموعه قادر خواهید بود که اکثر فرمتهای صوتی و تصویری را پوشش دهید شما در هنگام نصب و یا پس از نصب قدر خواهید بود که هر بخش یا قسمت را Uninstall کنید بدون اینکه به کل مجموعه آسیبی وارد کنید و همچنین شما قادر خواهید بود که مجددا آیتم حذف شده را در هر زمانی نصب کنید.

 

Windows7Codecs جدیدترین کدک ها برای ویندوز 7 با Windows 7 Codecs 3.0.3 Final

 

 

 




ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط Saeid MjS

شاید کمتر کاربر رایانه را بتوانید پیدا کنید که نام نرم افزار قدرتمند و محبوب پخش رسانه JetAudio را نشنیده باشد و یا حتی با آن کار نکرده باشد ! این محصول قدرتمند کمپانی COWON سالهاست که به عنوان یکی از گزینه های اول نرم افزاری در زمینه پخش مالتی مدیا در سیستم عامل ویندوز مورد استفاده قرار می گیرد، سال به سال قابلیت های جدیدتر و منحصر به فرد تری به آن افزوده می شود تا علاوه بر عقب نماندن از کورس رقابت نرم افزار های Multimedia Player مطرح دیگری همچون Windows Media Player کمپانی مایکروسافت، PowerDVD کمپانی CyberLink و حتی WinDVD کمپانی InterVideo، بتواند منحصر به فردی و بی همتای در زمینه همه کاره یا به اصطلاح All-in-One بودن خود را بیش از پیش تثبیت کند .محبوبیت نرم افزار JetAudio به قدری پیش رفت تا کمپانی COWON توانست به پشتوانه این نرم افزار اقدام به تولید و عرضه MP3 Player ها و Video Player های سخت افزاری همراه متعددی نماید و هم اکنون به یکی از شرکت های مطرح و پرفروش در این زمینه مبدل گشته است . نسخه ۸ از نرم افزار JetAudio به تازگی با قابلیت های و امکانات جدیدی عرضه شده است که در ادامه با آنها بیشتر آشنا می شویم …

 

JetAudio ضبط، پخش و تبدیل فرمتهای صوتی و ویدیویی با JetAudio 8.0.16.2000 Plus VX



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط Saeid MjS

 

ALLPlayer نرم افزاری قدرتمند، زیبا و البته مجانی است که می تواند اکثر فرمت های مالتی مدیا را به راحتی اجرا نماید. با داشتن پلیر ALLPlayer نیازی به برنامه های دیگری نخواهید داشت. این پلیر بسیار جالب را از دانلودها دریافت نمایید.

 

ALLPlayer پلیر زیبا و بسیار قدرتمند مالتی مدیا به نام ALLPlayer 4.7

 

 


 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط Saeid MjS

 نرم افزار Speed MP3 Downloader یک ابزار چند منظوره در زمینه جستجو و دانلود موزیک از اینترنت می باشد. شما با استفاد از این نرم افزار می توانید به راحتی در اینترنت به جستجوی آهنگ های مورد علاقه تان بپردازید و به صورت انلاین انها را گوش کنید و در صورت علاقه اقدام به دریافت انها نمایید. همچنین این برنامه قابلیت جستجوی اهنگها بر حسب نام اهنگ ، نام خواننده ، نام البوم ، نوع سبک و … را داراست. علاوه بر این معرفی البوم ها و اهنگهای جدید به صورت روازانه از ویژگی های بسیار خوب این نرم افزار به شمار میرود.

 

Speed MP3 Downloader v2.2.0.8 جستجو و دانلود آهنگ در اینترنت با Speed MP3 Downloader v2.2.0.8




ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط Saeid MjS
آخرین مطالب