دانلود جدیدترین ها
دانلود جدیدترین ها

نرم افزار Internet Download Manager v6.07 Build 10 Final معروف به IDM با بیش از ۲۰۰٫۰۰۰ کاربر ثبت شده در سراسر جهان یکی از محبوب ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود فایل از اینترنت میباشد. IDM سرعت دانلود را تا %۵۰۰ افزایش می دهد و بر خلاف دیگر نرم افزار های مشابه که قبل از شروع عملیات دانلود فایل ها را تکه تکه می کنند این نرم افزار در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت File ها را تکه تکه کرده و دانلود هر قسمت به طور جداگانه انجام می کند. این عمل باعث افزایش سرعت دانلود و دریافت File ها خواهد شد. همچنین اگر در هنگام دانلود ارتباط اینترنتی شما قطع شود بدون نگرانی می توانید ادامه فایل را پس از برقراری ارتباط مجدد دریافت نمائید شما از طریق این برنامه می توانید انواع فایل ها را به آسانی دریافت کنید.

 

Internet Download Manager قوي ترين نرم افزار مديريت دانلود Internet Download Manager v6.07 Build 10 Final




ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط Saeid MjS

Ez Video Studio یک برنامه بسیار قدرتمند و حرفه ای در زمینه ویرایش ویدئو ها می باشد. شما با استفاده از این برنامه براحتی و بدون داشتن هیچ دانش قبلی اقدام به وبرایش ویدیوهای خود کنید. شما می توانیدبا وارد کردن ویدیوهای مختلف به محیط برنامه اقدام به ویرایش آنها کنید. می توانید قسمتی از یک ویدیو را انتخاب کرده و آن را حذف کنید و یا اینکه قسمتی را به ویدیو اضافه کنید و مهمتر از همه می توانید ویدیوهای معمولی خودتان را به ویدیوهای دو بعدی و سه بعدی تبدیل کنید و از آنها لدت ببرید. همچنین این برنامه این امکان را به شما می دهد که بتوانید صداهایی را مایل باشید را از ویدیو استخراج کنید. این برنامه قابلیت پشتیبانی از فرمت های مختلف ویدیویی مانند ASF, AVI, FLV, M2TS, M4V, MP4, MKV, MOV, MPG, MPEG, WMV, WEBM, VOB را دارد و می تواند صداهای استخراج شده را با فرمت های AAC, M4A, MP3, OGG, WMA, WAV ذخیره کنید.

 

Ez Video Studio ويرايش حرفه اي و قدرتمند فيلم ها با Ez Video Studio 2.0.0.0


 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط Saeid MjS

DJ Studio Pro نرم افزاری قدرتمند در زمینه ویراش، اجرا، ضبط، تبدیل و … فایل های موسیقی می باشد. نرم افزار DJ Studio Pro تمام فرمت های صوتی را به یکدیگر تبدیل می نماید. ساخت سی دی های صوتی، ویرایش تمام فرمت های صوتی و افکت ها، نرمال سازی، تقویت کردن، ساخت کلیپ ها، جدا سازی فایل ها و … از ویژگی های این نرم افزار می باشد. این نرم افزار دارای ویرایشگر تگ ID3، ویرایشگر lyrics و ویرایشگر تصویر کاور آلبوم می باشد.

 

DJ Studio Pro میکس، ویرایش و تبدیل فایل های صوتی با DJ Studio Pro 9.2.3.1.6

 

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط Saeid MjS

با استفاده از نرم افزار X-Wave MP3 Cutter Joiner می توانید به راحتی ، قسمتی از یک فایل صوتی با فرمت MP3 را جدا سازی کنید و از آن برای کارهای مورد نظر خود استفاده کنید.این نرم افزار امکان ریپ فرمت های MP3 را به فرمت هایی همچون WAV , WMA , MPEG 4 به شما می دهد.این نرم افزار مفید را می توانید از دانلودها ، دریافت نمایید.

 

X Wave MP3 Cutter Joiner برش قسمتی از آهنگ ها با X Wave MP3 Cutter Joiner 3.0

 

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط Saeid MjS

Dual Audio Recorder نرم افزاری کم حجم و قدرتمند در ضمینه ضبط کردن صدا از طریق میکروفون می باشد. توسط این نرم افزار قادرید تا به سادگی و با کیفیت بالا صدای مورد نظر خود را ضبط و با فرمت های مختلف ذخیره کنید. این نرم افزار با روش های خاص بهترین کیفیت را برای شما فراهم می سازد. امیدواریم استفاده کافی ببرید.

 

Dual Audio Recorder ضبط حرفه ای صدا با نرم افزار Dual Audio Recorder 1.3

 

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط Saeid MjS

 

همانطور که می دانید با تولید یک فایل اجرایی یا تصویر یا موسیقی ، صفت هایی از قبیل : تاریخ تولید ، ورژن فایل ، نوع فایل (سیستمی یا معمولی) و… نیز در آن ذخیره می شود که به طور عادی قابل دستکاری و تغییر نمی باشند. File Property Edit نرم افزاری بسیار کارآمد و کم حجم می باشد که قابلیت ویرایش attributes (صفت های فایل) از قبیل "create time", "modify time", "last access time", "Realonly", "Hidden", "System" و… را با تنها ۱ کلیک ساده به کاربر می دهد! که با ویژگی های قدرتمند مدیریتی فایل و فولدر و نیز ویژگی Drag and Drop خود ، هر کاربر مشکل پسندی را راضی می کند! همچنین این قابلیت را دارا می باشد که با ۱ کلیک تمامی تغییرات انجام گرفته روی فایل را به حالت اول خود باز گرداند.

 

Foryoursoft File Property Edit Pro ویرایش جزئیات و ویژگی های فایل ها با Foryoursoft File Property Edit Pro 3.58




ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط Saeid MjS

Cockos Reaper نرم افزاریست که جهت ضبط ، تنظیم ، ویرایش ، میکس ، پردازش فایل های صوتی ، صدا گذاری ، برش صدا و تمام فعالیت های حرفه ای که میشود در راستای فایل های صوتی انجام داد به شما کمک خواهد کرد ! این نرم افزار قدرتمند با ویژ گی ها و خاصیت های منحصر به فردش تا به حال موفق به کسب چند جایزه ی بین المللی معتبر از سازمان های متبوعه نیز شده است ! از جمله بهینه سازی هایی که در این نسخه از نرم افزار ارائه شده می توان به مواردی همچون : قابلیت ویرایش آیتم های چندگانه MIDI ، سبک سازی نوین با مخلوط کردن چند آهنگ در یک تراز ، ویرایش و بهینه سازی ظاهر نرم افزار توسط کاربر مورد نظر به دلخواه ، قابلیت ویرایش خطی فایل های صوتی متراکم ، بهبود کیفیت و تنوع خروجی ها ، پشتیبانی از پلاگین های بیشتر و … را می توان نام برد .

 

Cockos ضبط ، تنظیم ، ویرایش فایل های صوتی با Cockos REAPER 4.0 + Portable





تاریخ: یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط Saeid MjS

NowSmart Cut Free نرم افزاری بسیار کارآمد در ضمینه برش و تکه تکه کردن فرمت های صوتی و تصویری می باشد. این برنامه دارای سرعت و عملکرد سریع و مناسب می باشد. امیدواریم نرم افزار NowSmart Cut Free مورد قبول شما عزیزان واقع شود.

 

NowSmart Cut Free برش فایل های MP3 و MP4 با نرم افزار NowSmart Cut Free 1.0.10728

 

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط Saeid MjS

توسط این نرم افزار شما قادر خواهید بود کیفیت فایل های MP3 خود را افزایش داده و صدایی شفاف تر دریافت کنید. همچنین این نرم افزار توانایی تنظیم آهنگ ها، تغییر نام دسته جمعی و امکانات بسیار دیگری را نیز دارا می باشد. این نرم افزار بسیار کاربردی را از دانلودها دریافت نمایید.

 

Sound Normalizer بالا بردن کیفیت آهنگ ها با نرم افزار Sound Normalizer 3.4 (قابل حمل)

 

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط Saeid MjS

 

MAGIX Video Pro یک نرم افزار بسیار حرفه ای با سابقه درخشان در زمینه ویرایش فایل های تصویری می باشد که توانسته است در این زمینه جوایزی معتبر را نیز کسب نماید. این نرم افزار امکانات فوق العاده کاربردی و منحصر به فردی را برای کاربران حرفه ای فراهم کرده است. همچنین دارای امکان ویرایش موزیک ها با قابلیت های مورد نیاز نیز می باشد. ابزارهای این نرم افزار به گونه ای طراحی شده اند که هر شخصی امکان استفاده از آن ها را با اندکی استفاده از نرم افزار فرا خواهد گرفت.

 

 MAGIX Video Pro ابزار کامل ویرایش فایل های تصویری به نام MAGIX Video Pro X3 10.0.5.22




ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط Saeid MjS
آخرین مطالب