دانلود جدیدترین ها
دانلود جدیدترین ها

همانطوری که از اسم این نرم افزار پیداست ابزار FTP یا File Transfer Protocol برای وب مسترها است که به کمک آن می توانند به فضای سایت خود وصل شده و به کمک FTP فایلهایی را آپلود و دانلود کنند. این نرم افزار کم حجم است اما همه نیازهای یک وب مستر در FTP  را برایش برآورده می کند، از قبیل Rename , Copy , Move  و … ، نسخه قابل حمل این نرم افزار را می توانید هم اکنون از دانلودها ، دریافت کنید.

 

Fresh FTP كار آسان با FTP توسط Fresh FTP 5.38 Portable




ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 21 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط Saeid MjS

سایت های اینترنتی مختلف برای ذخیره اطلاعات خود همواره نیازمند فضایی در اینترنت هستند که به آن هاست گفته می شود. حال آنکه انجام امور مختلف در هاست نیازمند نرم افزارهای مدیریت هاست است. در این زمینه شرکت های مختلف نرم افزارهای بسیاری را با هدف ارئه نرم افزاری با امکانات بیشتر و سرعت بهتر در زمینه مدیریت هاست عرضه کرده اند. نرم افزاری که امروز قصد معرفی آن را داریم FlashFXP نام دارد. این نرم افزار با وجود سادگی که در ظاهرش می توان مشاهده نمود ، امکانات بسیار مناسبی را در زمینه مدیریت هاست در اختیار کاربر قرار می دهد. با استفاده از این نرم افزار می توانید به سادگی اقدام به آپلود و دانلود فایل با حداکثر سرعت و به ساده ترین شکل ممکن نمایید. همچنین با استفاده از این نرم افزار می توانید به انتقال اطلاعات میان دو سرور مختلف بپردازید و در دو هاست مجزا تبادل داده انجام دهید. نرم افزار FlashFXP برای کاربرانی که دارای سایت اینترنتی نیستند نیز امکاناتی فراهم آورده است تا بتوانند در محیط های مختلف اینترنتی فایل های عکس ، موسیقی ، ویدیو و دیگر فایل های خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارند.

 

FlashFXP مدیریت قدرتمند FTP با FlashFXP 4.0.0 Build 1533 ( نسخه قابل حمل )

 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 21 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط Saeid MjS

 

با افزایش روز افزون تعداد سایت ها در اینترنت به طبع نرم افزارهای کاربردی هاست و برنامه های آپلود و دانلود نیز رونق بیشتری گرفته اند و تعداد آنها نیز رو به افزایش است و شرکت های ارائه دهنده در تلاشند تا با ارائه نرم افزارهای جامع تر و کامل تر نیاز کاربران را در این زمینه برطرف ساخته و بخش بیشتری از سهم بازار را نیز در اختیار خود بگیرند و به کاربران خود بیافزایند. از نرم افزار های ارائه شده در این زمینه می توان به CuteFTP اشاره کرد.اما نرم افزاری که امروز قصد معرفی جدیدترین ورژن آن را داریم FileZilla است. این نرم افزار یکی از بهترین و محبوب ترین نرم افزار ها در این زمینه است. که در عین سهولت در استفاده قابلیت های فراوانی دارد که در ادامه به تعدادی از آنها اشاره خواهیم کرد.

 

filezilla نرم افزار قدرتمند مدیریت FTP به نام FileZilla 3.4.0 (نسخه قابل حمل)




ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 21 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط Saeid MjS

 

TurboFTP 6.30 Build 862 نرم افزار قدرتمند و سریعی است که جهت رد و بدل اطلاعات به FTP سرورها بکار میرود. این نرم افزار با پشتیبانی از تکنولوژی های پیشرفته رمز گذاری همچون SSL/TLS وSFTP,SH2 به Upload و Download فایل ها بین کامپیوتر شما و دیگر سرورها پرداخته و از امنیت بالایی برخوردار می باشد. این برنامه پس ازنصب در System Try ویندوز نشسته و همیشه در دسترس وب مسترها می باشد.

 

TurboFTP 6.30 انتقال سریع فایل ها به سرورهای FTP با TurboFTP 6.30 Build 862




ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 21 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط Saeid MjS

نرم افزار BitComet یکی از عمومی ترین و علی ترین نرم افزارهای اشتراک فایل می باشد که با سرعتی بالا امکان انتقال فایل حتی از ۱۰۰MBتا چند GB را برای شما فراهم میکند. از جمله مزایای این نرم افزار : قدرت ، عاری بودن از آلودگی ، سرعت و راحتی در کاربرد آن است. این نرم افزار از : دانلودهای همزمان ، دانلودهای پشت سرهم ، انتخاب فایل دانلود مورد نظر از مجموعه فایل های قابل دانلود، شروع مجدد سریع ، چت ، کچ دیسک ، محدوده های سرعت ، نگاشت پورت ، پروکسی ، فیلتر نمودن IP و بسیاری دیگر پشتیبانی میکند.

 

bitcomet ارسال اطلاعات به اینترنت با BitComet 1.29.8 20110826 Beta + قابل حمل




ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 21 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط Saeid MjS

امروزه با توجه به گسترش اینترنت و به دنبال آن افزایش حجم اطلاعات و فایل‌ها بر روی سرورها، و تقاضای بسیار بالای مصرف کننده‌گان اینترنت برای دانلود، نیاز به نرم‌افزارهای مدیریت دانلود بسیار بیش از پیش احساس می‌شود.به این منظور شرکت‌های بسیار زیادی نرم‌افزارهایی جهت مدیریت و بهینه‌سازی دانلود ارائه کرده‌اند.Free Download Manager نام نرم‌افزاری است که به منظور مدیریت دانلود‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

Free Download Manager 3.4 Build 905a مدیریت اسان دانلود با Free Download Manager 3.8.1053 (قابل حمل)




ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 21 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط Saeid MjS

 

YouTube Music Downloader نام نرم افزاریست کاربردی با کارایی آسان جهت دانلود موزیک ویدئو های یوتیوب و تبدیل آن به فرمت های MP3, AVI, WMV, MOV, MP4, 3GP. به وسیله ی این نرم افزار شما می توانید میلیون ها آهنگ از یوتیوب دانلود و آن ها را در iPod یا MP3 Player خود گوش داده و یا درون کامپیوترتان تماشا کنید. این نرم افزار سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۷ می باشد.

 

YouTube Music Downloader دانلود از YouTube با فرمت هاي صوتي با YouTube Music Downloader 3.7.6.0




ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 21 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط Saeid MjS

NeoDownloader که توسط شرکت Neowise ارائه شده است نرم افزاری است که با استفاده از آن می توانید به راحتی و با سرعتی بیش از سرعت عادی به دانلود فایل های مختلف از اینترنت پرداخته و یا حتی تمام تصاویر، موزیک ها و یا فیلم های موجود در یک سایت را دریافت نمایید. علاوه بر این NeoDownloader به سبب داشتن امکانات بسیار جالبی همچون امکان مشاهده ی سریع فایل های دانلود شده و حذف فایل های ناخواسته ی آن ها، امکان مشاهده ی تصاویر، فیلم ها و آهنگ های دریافتی توسط خود برنامه و ظاهری بسیار ساده و جذاب استفاده از آن را بسیار آسان نموده و سبب جذب طرفداران بسیاری شده است.

 

NeoDownloader دانلود منيجر قدرتمند NeoDownloader 2.7




ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 21 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط Saeid MjS

اگر جز طرفداران سریال ها و انیمیشن های مختلف هستید ما این برنامه را به شما پیشنهاد می کنیم. Apowersoft Episode Downloader Deluxe یک برنامه بسیار قدرتمند و حرفه ای در زمینه جستجو و دانلود اپیزودهای مختلف می باشد. شما با استفاده از این برنامه براحتی می توانید با وارد کردن بخشی از اسم سریال و انمیشن و یا با وارد کردن نام کامل آنها شروع به جستجو کنید و در صورت اضافه شدن اپیزود جدید اقدام به دانلود کنید. یکی از قابلیت های دیگر این برنامه داشتن یک مبدل قدرتمند برای تبدیل فایلهای دانلود به فرمت های رایج مانند FLV, AVI, VOB, MOV, MP3 and MPG می باشد و می تواند فایلهای شما را قابل اجرا بر روی دستگاه های iPod, PSP, Zune, and iPhone می کند.

 

Episode Downloader Deluxe دانلود اپیزود سریال ها  Episode Downloader Deluxe 2.5.4.0




ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 21 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط Saeid MjS

VDownloader 3.6.924 ابزاری قدرتمند می باشد که قادر است ویدئوهای را از سایتهایی چون Youtube, Google Video, Metacafe, MySpace, DailyMotion, Yuvutu و بسیاری سایتهای مشابه جستجو، دانلود و تبدیل نماید و هم چنین این قابلیت را دارد که آنها را به فرمتهای AVI یا  MPG ذخیره نمایید. این نرم افزار ا ین توانایی را دارد که ویدئو را به صورت فرمتهای مختلفی همچون AVI, MPG, iPod, iPhone, PSP, 3GP, Nokia N8 × ۰, VCD, SVCD, DVD, FLV و MP3 ذخیره نماید. متور جسجوس سازگار شده این نرم افزار می تواند ویدئو را در سایتهای مربوطه بصورت همزمان جستجو نماید. این نرم افزار به شما این توانایی رامی دهد تا با استفاده از مرورگر خود بتوانید ویدئو های مورد نظر خود را مستقیما توسط خود مرورگر دریافت نمایید، ویدئوهای مورد علاقه خودرا به اشتراک بگذارید، ویدئو های دلخواه خود را یافته و آنهارا به پروفایل اجتماعی بیفزایید. همچنین VDownloader این قابلیت را دراد که ویدئو ها را به سایتهای اجتماعی چون  Tuenti, Orkut  و  Facebook ارسال نماید.

 

VDownloader دانلود و تبدیل آسان ویدیو های آنلاین با VDownloader 3.6.924 قابل حمل

 

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 21 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط Saeid MjS
آخرین مطالب