دانلود جدیدترین ها
دانلود جدیدترین ها

 

Foryoursoft Messenger Detect v3.78 نام نرم افزاری می باشد که مدیران شبکه با نصب بر روی سیستم های شبکه قادرند تا به محتوی گفتگوهای اینترنتی کاربران خود پی ببرند. این نرم افزار قادر است تا متن گفتگوهای اینترنتی در برنامه های MSN , AOL (AIM) chat, Yahoo, و ICQ را نمایش دهد. از ویژگی های این نرم افزار علاوه بر نمایش متون گفتگو می توان به قابلیت ذخیره سازی متن گفتگو ، اجرای خودکار برنامه در هنگام شروع کار سیستم عامل ویندوز ، بدون نیاز به نصب برنامه بر روی Client های شبکه ، قابلیت جستجو در میان Log فایل های برنامه و چت های ذخیره شده و … اشاره نمود. این نرم افزار محصولی از شرکت foryoursoft می باشد.

 

Foryoursoft Messenger Detect مسنجر همه كاره Foryoursoft Messenger Detect v3.78




ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 21 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط Saeid MjS

 

SpaceTime 3D یک مرورگر صفحات وب بسیار زیبا حرفه ای و با سرعتی بالا است که میتواند مثل بقیه ی مرورگرهای معروف خدمات مفید و رضایت بخشی را به شما ارائه بدهداز قابلیت سه بعدی  نشان دادن پنجره ها flip 3d در آن استفاده کرده باشید منظور را خوب درک میکنید این نرم افزار بسیار جالب و کاربر پسند با تمامی ویندوز های xp , 2000 , vista سازگاری کامل دارد امید است با استفاده از این نرم افزار از لذت کافی را برده باشید.

 

Space Time 3D تجربه مرورگر سه بعدي وب با  Space Time 3D




ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 21 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط Saeid MjS

Mozilla FireFox محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر کیفیت و کارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امکانات نسبت به شده است.توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها کار با فونت های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. Firefox با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است.

 

firefox%207 نسخه قابل حمل مرورگر محبوب و قدرتمند Mozilla Firefox 6.0.2 Portable

 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 21 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط Saeid MjS

 

Opera سریع ترین مرورگر اینترنت روی زمین! این مرورگر با سرعت باور نکردنی صفحات اینترنت را برای شما بار گذاری می کند. اساس کار اپرا به این صورت است که اول متن سایت بارگذاری می شود و سپس بتدریج عکس ها بارگذاری میشوند، به علاوه اینکه عکس ها اول به صورت کامل با کیفیت کم نمایان میشوند و رفته رفته بر کیفیت عکس افزوده می شود. اپرا تمام محدودیت های همچون جلوگیری از راست کلیک، جلوگیری از مشاهده سورس صفحه، جلوگیری از انتخاب متن و … همه را از پیش پای شما بر می دارد و شما را قادر می سازد با دستی کاملاً باز به جستجو و گشت و گذار در وب بپردازید. علاوه بر این مرورگر وب اپرا امکاناتی همچون دریافت ایمیل، چت و مدیریت دانلود را برای شما فراهم می سازد. این مرورگر با اضافه کردن قابلیت هایی همچون SpeedDial برای دسترسی به صفحات وب مورد علاقه به طور سری، همچنان گزینه محبوب ترین مرورگر در میان کاربران خاص خود می باشد. تیم دانلودها پیشنهاد می کند به دلیل مسائل امنیتی، مرورگر خود را حتما به روز نمایید.

 

opera11 نسخه جدید و نهایی مرورگر اینترنتی سریع و قدرتمند Opera 11.51 Final

 

 




ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 21 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط Saeid MjS

مرورگر سریع و قدرتمند و کارپسند که جهت افزودن قابلیت بیشتر به آخرین نسخه از مرورگر فایرفاکس طراحی شده است.این مرورگر علاوه بر داشتن امنیت بالا در حین کار استفاده از اندک حافظه، هجی کلمات ، پشتیبانی از برنامه های دانلود و با داشتن موتور پایه فایرفاکس۶ دارای سرعت عالی و مسدود کردن فایل های فلش تبلیغاتی و دنبال نمودن اسناد فیدهای RSS همانند نرم افزار Outlookاست.

 

Orca Browser مرورگری متفاوت و كاربر پسند به نام  Ocra Browser 1.2

 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 21 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط Saeid MjS

این بار در سایت  نسخه آزمایشی مرورگر فایرفاکس ۷ را برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد . لازم به ذکر است شرکت موزیلا پس از انتشار نسخه ۵ فایرفاکس ، نسخه ۶ و ۷ موزیلا را هم زمان رو نمایی کرد . در حال حاضر نسخه ۶ فایرفاکس در سایت این شرکت آماده دریافت می باشد . تیم دانلود نسخه ۷ مرورگر فایرفاکس را از سرور شرکت موزیلا دریافت کرده و برای شما کاربران عزیز تهیه نموده است . برای اطمینان از این که نسخه ای که هم اکنون در سایت  قرار داده ایم از شرکت موزیلا می باشد می توانید جدول زمان بندی فایرفاکس را در سایت ویکی پدیا مشاهده نمایید .

firefox 7 نسخه جدید و آزمایشی مرورگر محبوب Mozilla FireFox 7 Beta 1

 

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 21 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط Saeid MjS

 

Mozilla FireFox 6.0 محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر کیفیت و کارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امکانات نسبت به شده است.توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها کار با فونت های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. Firefox با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است.

 

firefox4 نسخه نهایی مرورگر محبوب و قدرتمند Mozilla FireFox 6.0




ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 21 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط Saeid MjS

 

Google Chrome جز مرورگرهای پرسرعت در اینترنت می باشد و رغیب اصلی مرورگرهایی همچون اینترنت اکسپلورر و فایرفکس به شمار میرود. این مرورگر از امکان جدیدی که در IE 9 قرار گرفته استفاده می کند در واقع به کاربر این امکان را می دهد که به صورت ناشناس در اینترنت به گشت و گذار بپردازد بدون آنکه هیچ اثری از خود در وب سایت ها به جای بگذارد. همچنین امنیت در گوگل کروم بسیار بالاست به طور خلاصه میتوان گفت که در این مرورگر از نوعی تکنولوژی جدید به نام جعبه شنی استفاده شده که به هنگامی که یک هکر قصد نفوذ به سیستم و هک مرورگر را دارد با این جعبه شنی رو به رو میشود و در ابتدا می بایست این جعبه را دور بزند. از دیگر ویژگی های این مرورگر میتوان به داشتن امنیت بسیار بالا ، باز کردن چندین سایت به صورت همزمان در یک صفحه Tab Browsing ، پشتیبانی از پلاگین های مختلف ، امکان بلوک کردن پنجره های تبلیغاتی مزاحم Pop-up Blocker ، دانلود بسیار سریع از سایت ها ، امکان جستجو در موتورهای جستجوگر معروف ، محیط گرافیکی بسیار زیبا و … اشاره نمود.

 

Google Chrome مرورگر سریع و قدرتمند Google Chrome 14.0.835.8 + Portable




ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 21 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط Saeid MjS

 

SlimBrowser 6.00 Build 049 Final یک برنامه ساده و قدرتمند در زمینه وبگردی با قابلیت های فراوان و سربع بارگذاری سریع می باشد. شما با استفاده از این مرورگر قدرتمند می توانید تمامی صفحات مورد علاقه خودتان را در سریعترین زمان ممکن باز کنید. زیرا این برنامه قدرت بسیار بالایی در زمینه بارگذاری صفحات دارد. این برنامه کارامد دارای ظاهر بسیار زیبا و منوهای آسان می باشد و رابطه ی خوب و مستقیم با دیگر مرورگرها دارد. حجم پائین ، هماهنگی با دیگر مرورگرها ، سازگار با انواع استاندارهای تحت وب ، امنیت بالا در وبگردی و به خصوص ایمن بودن برای اطلاعات شخصی و گزینه های متعدد دیگر که در اغلب مرورگرها هم موجود است در نرم افزار SlimBrowser به چشم می آید.

 

SlimBrowser مرورگر ساده و قدرتمند SlimBrowser 6.00 Build 049 Final




ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 21 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط Saeid MjS

 

ile & Image Uploader  یک برنامه جدید که مورد نیاز همه است که به شما کمک میکند بدون استفاده از مرورگر و اتلاف وقت  بصورن انی فایل خود را در بیش از ۲۵۰ سرور رایگان و مشهور اپلود کنید. جامع ترین و بهترین برنامه در نوع خودش با پشتیبانی از بیش از ۲۵۰ سرور قوی و مختلف که شما میتونید یک فایل خود را مانند نرم افزار و عکس در چندین سرور بصورت همزمان با سرعت بالا و بدون هیچ تبلیغی خیلی اسان اپلود کنید.

 

file آپلود آسان فایل های شما در ۲۵۰ سرور با File & Image Uploader 5.7.0 (قابل حمل)




ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 21 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط Saeid MjS
آخرین مطالب