دانلود جدیدترین ها
دانلود جدیدترین ها

برای مدیریت فایلهای فشرده و ایجاد و دسترسی به آنها به نرم افزاری برای مدیریت نیاز است. اگر از ظاهر نرم افزارهایی مثل WinZip یا WinRar خسته شده اید و دنبال نرم افزاری جدید تر و تک تر می گردید , UltimateZip گزینه ی خوبی می باشد. UltimateZip نرم افزاری خوب و مناسب با توانایی های کافی و محیطی زیبا برای مدیریت و خلق فایلها و آرشیو های فشرده است. توانایی پشتیبانی فرمتهای فشرده ی ZIP, RAR, ACE, BH, CAB, JAR, LHA (LZH), GZIP, TAR, BZIP2, ARC, ARJ, XXE, UUE , توانایی ساخت آرشیوهایی با حجم بالای ۴ گیگابایت , دارای قابلیت ساخت آرشیو های Self-Extract به ۳ زبان ! توانایی تعمیر فایلهای Zip  خراب شده و دارای قابلیت تهیه ی BackUp از فایلها .

 

UltimateZip مدیریت فایلهای فشرده با UltimateZip 6.0.0.87 (قابل حمل)

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط Saeid MjS

 

WonderBit AverZip نرم افزاری کاربردی برای فشرده سازی انواع فایل ها می باشد. کار با این برنامه بسیار ساده می باشد و عملکرد آن بسیار سریع می باشد. از امکانات دیگر این نرم افزار می توان به پشتیبان گرفتن از فایل ها نیز اشاره کرد. امیدواریم از این نرم افزار استفاده لازم را ببرید.

 

WonderBit AverZip فشرده سازی سریع و قوی فایل ها با WonderBit AverZip v2011.0.0.55

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط Saeid MjS

 

نرم افزار WinArchiver 2.5 ابزاری پیشرفته و قابل اعتماد به منظور اجرا، ساخت و مدیریت فایل های آرشیوی می باشد. از انواع مختلف فرمت های آرشیوی مانند zip ،rar ،۷z ،iso و سایر فرمت های مشهور پشتیبانی می کند. به علاوه به کمک این نرم افزار می توان فایل آرشیو را بر روی یک درایو مجازی مانت کرد.

 

Portable WinArchiver بهترین و معروفترین نرم افزار فشرده سازی با نام   WinArchiver v2.5 (قابل حمل)




ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 21 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط Saeid MjS

 

Mozilla Thunderbird یک نرم افزار نسل جدید در زمینه مدیریت ایمیل ها می باشد. این نرم افزار کار با ایمیل را امن تر، با سرعت تر و آسانتر از قبل کرده و می تواند اکثر نیازهای شما در مدیریت ایمیل ها را فراهم سازد. قابلیت جدید این نرم افزار به نام "زبانه ها و جستجو" به شما امکان میدهد تا خیلی سریع در بین ایمیل های خود جستجو کرده و ایمیل مورد نظر را بیابید. اگر از مرورگر فایرفاکس استفاده میکنید قابلیت زبانه این نرم افزار برای شما، فوق العاده کاربردی می باشد. به وسیله این قابلیت شما می توانید هر ایمیل را در زبانه ای جدید باز کرده و به راحتی بین آنها جا به جا شوید و یا حتی ایمیل های مهم را جدا کنید که این کار را می توانید با دابل کلیک کردن بر روی ایمیل انجام دهید. از دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به آرشیو کردن ایمیل ها، ویرایش پوسته نرم افزار، ابزار مدیریت افزونه، راه اندازی آسان، دارای محل ذخیره آدرس کاربرها، یادآوری ضمیمه ها، حفظ امنیت میل و حذف ایمیل های اسپم، آپدیت اتوماتیک و … اشاره کرد.

 

Mozilla%20Thunderbird مدیریت حرفه ای ایمیل ها با Mozilla Thunderbird 6.0.2 Final (قابل حمل)

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط Saeid MjS

 

ile & Image Uploader  یک برنامه جدید که مورد نیاز همه است که به شما کمک میکند بدون استفاده از مرورگر و اتلاف وقت  بصورن انی فایل خود را در بیش از ۲۵۰ سرور رایگان و مشهور اپلود کنید. جامع ترین و بهترین برنامه در نوع خودش با پشتیبانی از بیش از ۲۵۰ سرور قوی و مختلف که شما میتونید یک فایل خود را مانند نرم افزار و عکس در چندین سرور بصورت همزمان با سرعت بالا و بدون هیچ تبلیغی خیلی اسان اپلود کنید.

 

File & Image Uploader آپلود آسان فایل هاي شما در ۲۵۰ سرور با File & Image Uploader 6.0.7 قابل حمل


 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 21 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط Saeid MjS

 

IP Monitor نرم افزاری برای مانیتور کردن شبکه میباشد و به شما این اجازه را میدهد که کانکشن های TCP/IP در شبکه های لن و اینترنت را کنترل کنید . همچنین با این نرم افزار تخصصی که برای مدیریت شبکه و سیستم مانیتورینگ شبکه است شما میتواند کلیه واردات و خروجیهای تحت شبکه را بررسی و مدیریت کنید. این نرم افزار تمام رخدادهای کامپیوترها و Device های شبکه را ضبط و دسته بندی می کند . استفاده از این نرم افزار برای تمام شبکه ها در هر مقیاسی توصیه می گردد . می بینید که این نرم افزار چه امکان بینظیری را در اختیار مدیران شبکه قرار می دهد .

 

Veronisoft IP Monitor مانیتور کردن شبکه با Veronisoft IP Monitor 1.3.30.11 + قابل حمل




ادامه مطلب...
ارسال توسط Saeid MjS

برای اجرا فایل های php و همچنین نصب سیستم های مدیرت محتوای وردپرس ، دیتالایف انجین ، جوملا در سیستم های خانگی نیاز به نرم افزاری دارید که محیط میزبانی ( هاست ) را برای شما شبیه سازی کند.هم اکنون نسخه جدید و قدرتمند EasyPHP را می توانید با لینک مستقیم و پرسرعت از سرورهای سایت بزرگ دانلودها دریافت کنید

 

Easy PHP اجراي فايل هاي php با نرم افزار Easy PHP 5.3

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط Saeid MjS

 

CyberLink YouCam نام نرم افزاری می باشد که توانایی برقراری ارتباط با وبکم ها را دارا بوده و به وسیله این ارتباط کاربر می تواند به سادگی کارهای متعددی از جمله دادن افکت های مختلف در هنگام ارتباط های تصویری یا ضبط همزمان وبکم را انجام دهد. این نرم افزار که افکت ها ی بسیاری را در خود جای داده می تواند با کیفیت HD  به ضبط تصاویر بپردازد ،  ضبط تصاویر با این برنامه هم به صورت ساده  و هم به صورت افکت دار ممکن خواهد بود. Cyberlink YouCam  سازگاری خاصی با Yahoo Messenger  و Youtube دارا می باشد. پشتیبانی از صفحه نمایشگر های لمسی یکی از خصوصیت هایی است که امروزه در این چنین نرم افزارهایی به وضوح مشاهده می شود. این نرم افزار کاربردی را می توانید هم اکنون از سایت دانلود ها دریافت نمایید .

 

CyberLink YouCam 5 مديريت كامل وبكم شما با CyberLink YouCam 5.0.720.17218




ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 21 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط Saeid MjS

 

Gmail Notifier نام برنامه کاربردی بسیار ساده ای است که عملکرد آن آگاه نمودن شما از ورود ایمیل یا ایمیل های جدید به حساب کاربری جی میل شما می باشد. برای این منظور، سرورکوچکی که در نوارابزار System Tray نصب شده است، پیام های هشدار دهنده کوچکی درهنگامی که میل جدیدی وارد حساب کاربری شما شود را به شما ارائه می نماید.

 

gmail notifier مدیریت حرفه ای و آسان GMail با Gmail Notifier Pro 3.0.2 Final

 

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط Saeid MjS

با استفاده از نرم افزار Wireless Network Watcher شما عزیزان می توانید شبکه های وایرلس خود را اسکن کرده و ابزارهایی که به شبکه متصل هستند را شناسایی کنید. اینکار باعث می‌شود ابزار غریبه‌ای که در شبکه شما وجود دارد را شناسایی کرده و از شبکه خارج کنید. این برنامه دیوایس‌های موجود در شبکه را با مشخصات آدرس آی‌پی، آدرس مک، شرکت سازنده و نام دیوایس شناسایی می‌کند. Wireless Network Watcher برای ویندوزهای XP و ویستا و ۷ همچنین ویندوز سرور ۲۰۰۳ و ۲۰۰۷ قابل استفاده است.

 

Wireless Network Watcher جستجوي وايرلس هاي اطراف با Wireless Network Watcher v1.25




ادامه مطلب...
ارسال توسط Saeid MjS
آخرین مطالب