مدیریت قدرتمند FTP با FlashFXP 4.0.0 Build 1533 ( نسخه قابل حمل )
دانلود جدیدترین ها

سایت های اینترنتی مختلف برای ذخیره اطلاعات خود همواره نیازمند فضایی در اینترنت هستند که به آن هاست گفته می شود. حال آنکه انجام امور مختلف در هاست نیازمند نرم افزارهای مدیریت هاست است. در این زمینه شرکت های مختلف نرم افزارهای بسیاری را با هدف ارئه نرم افزاری با امکانات بیشتر و سرعت بهتر در زمینه مدیریت هاست عرضه کرده اند. نرم افزاری که امروز قصد معرفی آن را داریم FlashFXP نام دارد. این نرم افزار با وجود سادگی که در ظاهرش می توان مشاهده نمود ، امکانات بسیار مناسبی را در زمینه مدیریت هاست در اختیار کاربر قرار می دهد. با استفاده از این نرم افزار می توانید به سادگی اقدام به آپلود و دانلود فایل با حداکثر سرعت و به ساده ترین شکل ممکن نمایید. همچنین با استفاده از این نرم افزار می توانید به انتقال اطلاعات میان دو سرور مختلف بپردازید و در دو هاست مجزا تبادل داده انجام دهید. نرم افزار FlashFXP برای کاربرانی که دارای سایت اینترنتی نیستند نیز امکاناتی فراهم آورده است تا بتوانند در محیط های مختلف اینترنتی فایل های عکس ، موسیقی ، ویدیو و دیگر فایل های خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارند.

 

FlashFXP مدیریت قدرتمند FTP با FlashFXP 4.0.0 Build 1533 ( نسخه قابل حمل )

 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 21 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط Saeid MjS

 

با افزایش روز افزون تعداد سایت ها در اینترنت به طبع نرم افزارهای کاربردی هاست و برنامه های آپلود و دانلود نیز رونق بیشتری گرفته اند و تعداد آنها نیز رو به افزایش است و شرکت های ارائه دهنده در تلاشند تا با ارائه نرم افزارهای جامع تر و کامل تر نیاز کاربران را در این زمینه برطرف ساخته و بخش بیشتری از سهم بازار را نیز در اختیار خود بگیرند و به کاربران خود بیافزایند. از نرم افزار های ارائه شده در این زمینه می توان به CuteFTP اشاره کرد.اما نرم افزاری که امروز قصد معرفی جدیدترین ورژن آن را داریم FileZilla است. این نرم افزار یکی از بهترین و محبوب ترین نرم افزار ها در این زمینه است. که در عین سهولت در استفاده قابلیت های فراوانی دارد که در ادامه به تعدادی از آنها اشاره خواهیم کرد.

 

filezilla نرم افزار قدرتمند مدیریت FTP به نام FileZilla 3.4.0 (نسخه قابل حمل)




ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 21 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط Saeid MjS

 

TurboFTP 6.30 Build 862 نرم افزار قدرتمند و سریعی است که جهت رد و بدل اطلاعات به FTP سرورها بکار میرود. این نرم افزار با پشتیبانی از تکنولوژی های پیشرفته رمز گذاری همچون SSL/TLS وSFTP,SH2 به Upload و Download فایل ها بین کامپیوتر شما و دیگر سرورها پرداخته و از امنیت بالایی برخوردار می باشد. این برنامه پس ازنصب در System Try ویندوز نشسته و همیشه در دسترس وب مسترها می باشد.

 

TurboFTP 6.30 انتقال سریع فایل ها به سرورهای FTP با TurboFTP 6.30 Build 862




ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 21 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط Saeid MjS

نرم افزار BitComet یکی از عمومی ترین و علی ترین نرم افزارهای اشتراک فایل می باشد که با سرعتی بالا امکان انتقال فایل حتی از ۱۰۰MBتا چند GB را برای شما فراهم میکند. از جمله مزایای این نرم افزار : قدرت ، عاری بودن از آلودگی ، سرعت و راحتی در کاربرد آن است. این نرم افزار از : دانلودهای همزمان ، دانلودهای پشت سرهم ، انتخاب فایل دانلود مورد نظر از مجموعه فایل های قابل دانلود، شروع مجدد سریع ، چت ، کچ دیسک ، محدوده های سرعت ، نگاشت پورت ، پروکسی ، فیلتر نمودن IP و بسیاری دیگر پشتیبانی میکند.

 

bitcomet ارسال اطلاعات به اینترنت با BitComet 1.29.8 20110826 Beta + قابل حمل




ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 21 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط Saeid MjS

امروزه با توجه به گسترش اینترنت و به دنبال آن افزایش حجم اطلاعات و فایل‌ها بر روی سرورها، و تقاضای بسیار بالای مصرف کننده‌گان اینترنت برای دانلود، نیاز به نرم‌افزارهای مدیریت دانلود بسیار بیش از پیش احساس می‌شود.به این منظور شرکت‌های بسیار زیادی نرم‌افزارهایی جهت مدیریت و بهینه‌سازی دانلود ارائه کرده‌اند.Free Download Manager نام نرم‌افزاری است که به منظور مدیریت دانلود‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

Free Download Manager 3.4 Build 905a مدیریت اسان دانلود با Free Download Manager 3.8.1053 (قابل حمل)




ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 21 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط Saeid MjS

 

YouTube Music Downloader نام نرم افزاریست کاربردی با کارایی آسان جهت دانلود موزیک ویدئو های یوتیوب و تبدیل آن به فرمت های MP3, AVI, WMV, MOV, MP4, 3GP. به وسیله ی این نرم افزار شما می توانید میلیون ها آهنگ از یوتیوب دانلود و آن ها را در iPod یا MP3 Player خود گوش داده و یا درون کامپیوترتان تماشا کنید. این نرم افزار سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۷ می باشد.

 

YouTube Music Downloader دانلود از YouTube با فرمت هاي صوتي با YouTube Music Downloader 3.7.6.0




ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 21 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط Saeid MjS

NeoDownloader که توسط شرکت Neowise ارائه شده است نرم افزاری است که با استفاده از آن می توانید به راحتی و با سرعتی بیش از سرعت عادی به دانلود فایل های مختلف از اینترنت پرداخته و یا حتی تمام تصاویر، موزیک ها و یا فیلم های موجود در یک سایت را دریافت نمایید. علاوه بر این NeoDownloader به سبب داشتن امکانات بسیار جالبی همچون امکان مشاهده ی سریع فایل های دانلود شده و حذف فایل های ناخواسته ی آن ها، امکان مشاهده ی تصاویر، فیلم ها و آهنگ های دریافتی توسط خود برنامه و ظاهری بسیار ساده و جذاب استفاده از آن را بسیار آسان نموده و سبب جذب طرفداران بسیاری شده است.

 

NeoDownloader دانلود منيجر قدرتمند NeoDownloader 2.7




ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 21 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط Saeid MjS

اگر جز طرفداران سریال ها و انیمیشن های مختلف هستید ما این برنامه را به شما پیشنهاد می کنیم. Apowersoft Episode Downloader Deluxe یک برنامه بسیار قدرتمند و حرفه ای در زمینه جستجو و دانلود اپیزودهای مختلف می باشد. شما با استفاده از این برنامه براحتی می توانید با وارد کردن بخشی از اسم سریال و انمیشن و یا با وارد کردن نام کامل آنها شروع به جستجو کنید و در صورت اضافه شدن اپیزود جدید اقدام به دانلود کنید. یکی از قابلیت های دیگر این برنامه داشتن یک مبدل قدرتمند برای تبدیل فایلهای دانلود به فرمت های رایج مانند FLV, AVI, VOB, MOV, MP3 and MPG می باشد و می تواند فایلهای شما را قابل اجرا بر روی دستگاه های iPod, PSP, Zune, and iPhone می کند.

 

Episode Downloader Deluxe دانلود اپیزود سریال ها  Episode Downloader Deluxe 2.5.4.0




ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 21 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط Saeid MjS

VDownloader 3.6.924 ابزاری قدرتمند می باشد که قادر است ویدئوهای را از سایتهایی چون Youtube, Google Video, Metacafe, MySpace, DailyMotion, Yuvutu و بسیاری سایتهای مشابه جستجو، دانلود و تبدیل نماید و هم چنین این قابلیت را دارد که آنها را به فرمتهای AVI یا  MPG ذخیره نمایید. این نرم افزار ا ین توانایی را دارد که ویدئو را به صورت فرمتهای مختلفی همچون AVI, MPG, iPod, iPhone, PSP, 3GP, Nokia N8 × ۰, VCD, SVCD, DVD, FLV و MP3 ذخیره نماید. متور جسجوس سازگار شده این نرم افزار می تواند ویدئو را در سایتهای مربوطه بصورت همزمان جستجو نماید. این نرم افزار به شما این توانایی رامی دهد تا با استفاده از مرورگر خود بتوانید ویدئو های مورد نظر خود را مستقیما توسط خود مرورگر دریافت نمایید، ویدئوهای مورد علاقه خودرا به اشتراک بگذارید، ویدئو های دلخواه خود را یافته و آنهارا به پروفایل اجتماعی بیفزایید. همچنین VDownloader این قابلیت را دراد که ویدئو ها را به سایتهای اجتماعی چون  Tuenti, Orkut  و  Facebook ارسال نماید.

 

VDownloader دانلود و تبدیل آسان ویدیو های آنلاین با VDownloader 3.6.924 قابل حمل

 

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 21 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط Saeid MjS

 نرم افزار Speed MP3 Downloader یک ابزار چند منظوره در زمینه جستجو و دانلود موزیک از اینترنت می باشد. شما با استفاد از این نرم افزار می توانید به راحتی در اینترنت به جستجوی آهنگ های مورد علاقه تان بپردازید و به صورت انلاین انها را گوش کنید و در صورت علاقه اقدام به دریافت انها نمایید. همچنین این برنامه قابلیت جستجوی اهنگها بر حسب نام اهنگ ، نام خواننده ، نام البوم ، نوع سبک و … را داراست. علاوه بر این معرفی البوم ها و اهنگهای جدید به صورت روازانه از ویژگی های بسیار خوب این نرم افزار به شمار میرود.

 

Speed MP3 Downloader v2.2.0.8 جستجو و دانلود آهنگ در اینترنت با Speed MP3 Downloader v2.2.0.8




ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط Saeid MjS

نرم افزار Internet Download Manager v6.07 Build 10 Final معروف به IDM با بیش از ۲۰۰٫۰۰۰ کاربر ثبت شده در سراسر جهان یکی از محبوب ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود فایل از اینترنت میباشد. IDM سرعت دانلود را تا %۵۰۰ افزایش می دهد و بر خلاف دیگر نرم افزار های مشابه که قبل از شروع عملیات دانلود فایل ها را تکه تکه می کنند این نرم افزار در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت File ها را تکه تکه کرده و دانلود هر قسمت به طور جداگانه انجام می کند. این عمل باعث افزایش سرعت دانلود و دریافت File ها خواهد شد. همچنین اگر در هنگام دانلود ارتباط اینترنتی شما قطع شود بدون نگرانی می توانید ادامه فایل را پس از برقراری ارتباط مجدد دریافت نمائید شما از طریق این برنامه می توانید انواع فایل ها را به آسانی دریافت کنید.

 

Internet Download Manager قوي ترين نرم افزار مديريت دانلود Internet Download Manager v6.07 Build 10 Final




ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط Saeid MjS

Ez Video Studio یک برنامه بسیار قدرتمند و حرفه ای در زمینه ویرایش ویدئو ها می باشد. شما با استفاده از این برنامه براحتی و بدون داشتن هیچ دانش قبلی اقدام به وبرایش ویدیوهای خود کنید. شما می توانیدبا وارد کردن ویدیوهای مختلف به محیط برنامه اقدام به ویرایش آنها کنید. می توانید قسمتی از یک ویدیو را انتخاب کرده و آن را حذف کنید و یا اینکه قسمتی را به ویدیو اضافه کنید و مهمتر از همه می توانید ویدیوهای معمولی خودتان را به ویدیوهای دو بعدی و سه بعدی تبدیل کنید و از آنها لدت ببرید. همچنین این برنامه این امکان را به شما می دهد که بتوانید صداهایی را مایل باشید را از ویدیو استخراج کنید. این برنامه قابلیت پشتیبانی از فرمت های مختلف ویدیویی مانند ASF, AVI, FLV, M2TS, M4V, MP4, MKV, MOV, MPG, MPEG, WMV, WEBM, VOB را دارد و می تواند صداهای استخراج شده را با فرمت های AAC, M4A, MP3, OGG, WMA, WAV ذخیره کنید.

 

Ez Video Studio ويرايش حرفه اي و قدرتمند فيلم ها با Ez Video Studio 2.0.0.0


 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط Saeid MjS

DJ Studio Pro نرم افزاری قدرتمند در زمینه ویراش، اجرا، ضبط، تبدیل و … فایل های موسیقی می باشد. نرم افزار DJ Studio Pro تمام فرمت های صوتی را به یکدیگر تبدیل می نماید. ساخت سی دی های صوتی، ویرایش تمام فرمت های صوتی و افکت ها، نرمال سازی، تقویت کردن، ساخت کلیپ ها، جدا سازی فایل ها و … از ویژگی های این نرم افزار می باشد. این نرم افزار دارای ویرایشگر تگ ID3، ویرایشگر lyrics و ویرایشگر تصویر کاور آلبوم می باشد.

 

DJ Studio Pro میکس، ویرایش و تبدیل فایل های صوتی با DJ Studio Pro 9.2.3.1.6

 

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط Saeid MjS

با استفاده از نرم افزار X-Wave MP3 Cutter Joiner می توانید به راحتی ، قسمتی از یک فایل صوتی با فرمت MP3 را جدا سازی کنید و از آن برای کارهای مورد نظر خود استفاده کنید.این نرم افزار امکان ریپ فرمت های MP3 را به فرمت هایی همچون WAV , WMA , MPEG 4 به شما می دهد.این نرم افزار مفید را می توانید از دانلودها ، دریافت نمایید.

 

X Wave MP3 Cutter Joiner برش قسمتی از آهنگ ها با X Wave MP3 Cutter Joiner 3.0

 

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط Saeid MjS

Dual Audio Recorder نرم افزاری کم حجم و قدرتمند در ضمینه ضبط کردن صدا از طریق میکروفون می باشد. توسط این نرم افزار قادرید تا به سادگی و با کیفیت بالا صدای مورد نظر خود را ضبط و با فرمت های مختلف ذخیره کنید. این نرم افزار با روش های خاص بهترین کیفیت را برای شما فراهم می سازد. امیدواریم استفاده کافی ببرید.

 

Dual Audio Recorder ضبط حرفه ای صدا با نرم افزار Dual Audio Recorder 1.3

 

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط Saeid MjS

 

همانطور که می دانید با تولید یک فایل اجرایی یا تصویر یا موسیقی ، صفت هایی از قبیل : تاریخ تولید ، ورژن فایل ، نوع فایل (سیستمی یا معمولی) و… نیز در آن ذخیره می شود که به طور عادی قابل دستکاری و تغییر نمی باشند. File Property Edit نرم افزاری بسیار کارآمد و کم حجم می باشد که قابلیت ویرایش attributes (صفت های فایل) از قبیل "create time", "modify time", "last access time", "Realonly", "Hidden", "System" و… را با تنها ۱ کلیک ساده به کاربر می دهد! که با ویژگی های قدرتمند مدیریتی فایل و فولدر و نیز ویژگی Drag and Drop خود ، هر کاربر مشکل پسندی را راضی می کند! همچنین این قابلیت را دارا می باشد که با ۱ کلیک تمامی تغییرات انجام گرفته روی فایل را به حالت اول خود باز گرداند.

 

Foryoursoft File Property Edit Pro ویرایش جزئیات و ویژگی های فایل ها با Foryoursoft File Property Edit Pro 3.58




ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط Saeid MjS

Cockos Reaper نرم افزاریست که جهت ضبط ، تنظیم ، ویرایش ، میکس ، پردازش فایل های صوتی ، صدا گذاری ، برش صدا و تمام فعالیت های حرفه ای که میشود در راستای فایل های صوتی انجام داد به شما کمک خواهد کرد ! این نرم افزار قدرتمند با ویژ گی ها و خاصیت های منحصر به فردش تا به حال موفق به کسب چند جایزه ی بین المللی معتبر از سازمان های متبوعه نیز شده است ! از جمله بهینه سازی هایی که در این نسخه از نرم افزار ارائه شده می توان به مواردی همچون : قابلیت ویرایش آیتم های چندگانه MIDI ، سبک سازی نوین با مخلوط کردن چند آهنگ در یک تراز ، ویرایش و بهینه سازی ظاهر نرم افزار توسط کاربر مورد نظر به دلخواه ، قابلیت ویرایش خطی فایل های صوتی متراکم ، بهبود کیفیت و تنوع خروجی ها ، پشتیبانی از پلاگین های بیشتر و … را می توان نام برد .

 

Cockos ضبط ، تنظیم ، ویرایش فایل های صوتی با Cockos REAPER 4.0 + Portable





تاریخ: یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط Saeid MjS

NowSmart Cut Free نرم افزاری بسیار کارآمد در ضمینه برش و تکه تکه کردن فرمت های صوتی و تصویری می باشد. این برنامه دارای سرعت و عملکرد سریع و مناسب می باشد. امیدواریم نرم افزار NowSmart Cut Free مورد قبول شما عزیزان واقع شود.

 

NowSmart Cut Free برش فایل های MP3 و MP4 با نرم افزار NowSmart Cut Free 1.0.10728

 

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط Saeid MjS

توسط این نرم افزار شما قادر خواهید بود کیفیت فایل های MP3 خود را افزایش داده و صدایی شفاف تر دریافت کنید. همچنین این نرم افزار توانایی تنظیم آهنگ ها، تغییر نام دسته جمعی و امکانات بسیار دیگری را نیز دارا می باشد. این نرم افزار بسیار کاربردی را از دانلودها دریافت نمایید.

 

Sound Normalizer بالا بردن کیفیت آهنگ ها با نرم افزار Sound Normalizer 3.4 (قابل حمل)

 

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط Saeid MjS

 

MAGIX Video Pro یک نرم افزار بسیار حرفه ای با سابقه درخشان در زمینه ویرایش فایل های تصویری می باشد که توانسته است در این زمینه جوایزی معتبر را نیز کسب نماید. این نرم افزار امکانات فوق العاده کاربردی و منحصر به فردی را برای کاربران حرفه ای فراهم کرده است. همچنین دارای امکان ویرایش موزیک ها با قابلیت های مورد نیاز نیز می باشد. ابزارهای این نرم افزار به گونه ای طراحی شده اند که هر شخصی امکان استفاده از آن ها را با اندکی استفاده از نرم افزار فرا خواهد گرفت.

 

 MAGIX Video Pro ابزار کامل ویرایش فایل های تصویری به نام MAGIX Video Pro X3 10.0.5.22




ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط Saeid MjS

MAGIX Music Maker یک نرم افزار فوق العاده کاربردی می باشد که به وسیله آن می توانید با سادگی به ساخت موزیک های دلخواه و منحصر به فرد خود بکنید. این نرم افزار ساخت آهنگ را به یک تجربه لذت بخش تبدیل می کند. آهنگ های دلخواه خود را بسازید، به ریمیکس آهنگ دیگر هنرمندان بپردازید و در بیت ها تغییر ایجاد کنید. به نقل از سایت سازنده، با تنها با استفاده از این نرم افزار می توانید از جزئی از افراد معروف در زمینه آهنگ سازی شده و یک سبک منحصر به فرد را در میان موزیسین ها داشته باشید.

 

MAGIX Music Maker ساخت آهنگ های حرفه ای با MAGIX Music Maker Premium 17.0.0.16




ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط Saeid MjS

یکی دیگر از نرم افزارهای تبدیل فیلم و فایل های ویدیویی به یکدیگر می باشد. این برنامه با پشتیبانی از فرمت های مختلف ویدیویی به شما این امکان را می دهد تا فرمت فیلم های دلخواهتان را تغییر دهید تا بتوانید در محل های مختلف از آنها استفاده کنید. برخی از فرمت هایی که این برنامه از آنها پشتیبانی می کند شامل AVI, MPG, WMV, MPEG, FLV میباشد. همچنین پشتیبانی کامل از فایل هایی با فرمت ۳GP در سایز تصویر مختلف جهت پخش در انواع گوشی های موبایل یکی دیگر از امکان خوب این نرم افزار است. علاوه بر این در این برنامه فابلیت دیگری قرار دارد که میتوان از آن برای تبدیل انلاین فرمت کلیپ هایی که در سایت های اشتراک ویدیو مانند یوتوب در اینترنت هستند استفاده کرد بدین صورت که با وارد کردن آدرس کلیپ تصویر مورد نظر و انتخاب فرمت دلخواه تبدیل ان به صورت آنلاین انجام می پذیرد.

 

Coolutils Total Movie Converter مبدل قدرتمند فيلم ها با نام Coolutils Total Movie Converter v3.2.0.145




ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط Saeid MjS

NextUp TextAloud v3.0.27 نام نرم افزاری است که نوشته ها را از ایمیل ها ، صفحات وب ، اخبار و سایر چیز ها را برای شما می خواند. این نرم افزار می تواند نوشته های خوانده شده را به صورت MP3 و یا WMA ذخیره سازی نماید تا شما بتوانید نوشته ها را به طور صوتی بر روی کامپیوتر جیبی ، Ipod و یا هر وسیله اجرای مالتی مدیا دیگر بشنوید. اگر تا به حال از کامپیوتر سخن گو چیزی نشنیده اید ، این نرم افزار شما را حیرت زده خواهد کرد ! این نرم افزار شامل چندین جنس صدا بوده که می توانید بنا به سلیقه خود یکی از آن ها را انتخاب نموده تا برای شما نوشته هایتان را از رو بخواند.

 

NextUp TextAloud تبدیل متون به فایل صوتی با NextUp TextAloud v3.0.27




ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط Saeid MjS

نرم افزار CoffeeCup Web Video Player 5.3.0.1 به راحتی و با سرعتی باور نکردنی قادر است تمام فرمت های ویدئویی MPGs, AVIs, MOVs, FLVs ,WMVs را به فرمت فلش ویدئو (FLV) تبدیل کند. با این نرم افزار شما قادر خواهید بود این ویدئو فلش ها را مستقیم بر روی وب خود آپلود نمایید یا بر روی اینترنت و در سایت های اشتراک ویدئو ، اشتراک گذاری نمایید.لازم به ذکر است این نرم افزار با فقط یک کلیک کد نمایش ویدئو در وب را به شما خواهد داد و شما نیازی به یافتن کد های خاص نمایش فلش ویدئو نخواهید داشت.این نرم افزار خروجی خود را با فرمت SWF صادر می کند که بهترین فرمت رایج برای فایل های فلش بوده و از طریق تمامی مروگر ها پشتیبانی می گردد.

 

CoffeeCup Web Video Player نرم افزار تبدیل ویدئو ها به فلش ویدئو با CoffeeCup Web Video Player 5.3.0.1 + Portable

 

 




ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط Saeid MjS

نرم افزار Plato Video Converter Pro v12.08.01 ابزاری قدرتمند در زمینه تبدیل انواع فرمت ها نظیر VI ،DivX ،XviD MPEG ،WMV ،ASF ،MOV ،QT ،RealMedia می باشد. این نرم افزار از انواع فرمت های ویدئوییrm  divx ،xvid ،avi ،wmv ،asf ،mpg ،mpeg ،vob ،mov ،qt ،flv ،۳gp ،swf ،nsv پشتیبانی می کند. به واسطه این نرم افزار شما می توانید به سادگی عملیات تبدیل را انجام دهید.هم اکنون این نرم افزار از دانلودها آماده دریافت می باشد.

 

Plato Video Converter Pro تبديل فايل هاي ويدئويي با Plato Video Converter Pro v12.08.01

 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط Saeid MjS

PDF To Excel Converter v3 نام نرم افزاری است کاربردی ، که با کمک آن قادر خواهید بود به راحتی فایل های PDF را به Excel تبدیل نمایید . این نرم افزار مبدل را می توانید هم اکنون از سایت دانلودها دریافت نمایید .

 

PDF To Exce Converter تبدیل فایل PDF به Excel با PDF To Exce Converter v3.0

 

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط Saeid MjS

نرم افزار MakeMKV تنها با یک کلیک راه حلی برای تبدیل فرمت های ویدیویی به فرمت های دلخواه و رایگان، فراهم می کند تا شما قادر به پخش این فایل ها در هر مکان و با هر نرم افزاری باشید. در واقع MakeMKV به عنوان یک مبدل فرمت و یا 'transcoder' نامیده می شود. این نرم افزار ویدیو کلیپ ها را با حفظ اغلب اطلاعات، از دیسک های انحصاری (و معمولاً رمزگذاری شده)، به مجموعه ای از فایل های MKV تبدیل می کند. فرمت MKV می تواند آهنگ های صوتی- تصویری متعدد را با تمامی اطلاعات متا و حفظ فصل های آن ها، ذخیره کند. بسیاری از پخش کننده ها می توانند فایل های MKV را تقریباً روی تمامی پلتفرم ها، پخش کنند و همچنین ابزارهایی برای تبدیل فایل های MKV به فرمت های مختلف از جمله DVD و دیسک های Blu-ray، موجود است.

 

MakeMKV تبديل همه ي فرمت هاي ويدئويي به MKV با MakeMKV v1.6.14


 

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط Saeid MjS

DicSoft HD Video Converter نرم افزاری بسیار قدرتمند و با کیفیت در ضمینه تبدیل فرمت های ویدئویی مختلف می باشد. توسط نرم افزار DicSoft HD Video Converter به راحتی می توانید انواع فرمت ها را به سرعت و با بالاترین کیفیت تبدیل نمایید. امیدواریم نرم افزار DicSoft HD Video Converter مورد قبول شما عزیزان در دانلودها واقع شود.

 

DicSoft HD Video Converter مبدل سریع و قدرتمند فرمت ها با DicSoft HD Video Converter 3.6.5

 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط Saeid MjS

Total Audio MP3 Converter مبدلی کم حجم و قدرتمند در ضمینه تبدیل انواع فرمت ها به فرمت های صوتی با بالاترین کیفیت و کمترین زمان ممکن می باشد. کار با این نرم افزار بسیار ساده می باشد. امیدواریم نرم افزار Total Audio MP3 Converter مورد قبول تان واقع شود.

 

HooTech Total Audio MP3 Converter مبدل همه کاره فرمت صوتی Total Audio MP3 Converter 2.3.1037

 

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط Saeid MjS

Videomizer نام نرم افزاری قدرتمند است که در عین جذابیت توانایی تبدیل فرمت های مختلف را داشته و می تواند کار بهینه کردن صوت و تصویر را برای کاهش حجم فایل ها انجام دهد.پشتیبانی از فرمت هایی نظیر DVD-Video ،AVI ،WMV ،MP4 ،۳GP ،MPG ،TS ،AVI ،MPG ،MP4 و WMV خیال کاربران را در رابطه با فرمت های قابل پشتیبانی از این نرم افزار کاملاً راحت خواهد کرد. این ابزار قدرتمند که توانایی تبدیل با سرعت بالا را دارد به دو صورت اتوماتیک و دستی امکان بهینه سازی ویدئوها را در خود گنجانده است. Videomizer که از حجم مناسبی هم نسبت به قابلیت ها بهره می برد توانایی عملکرد هایی مثل Cut کردن تصاویر یا چرخش آن ها را هم دارد که گاهی همین عملکردهای ساده هم می توانند بسیار مفید واقع شوند. برای همه کارها هم یک پیش نمایش در نرم افزار تعبیه شده که کاربر قبل از گرفتن خروجی نهایی آن ها را مشاهده کند.

 

Videomizer بهينه سازي و تبديل فايل هاي ويدئويي با Videomizer 1.2.11.712




ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط Saeid MjS
آخرین مطالب